Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

Časté dotazy

Co znamená Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu?

Pokud jste výrobek zakoupil v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Tohoto svého práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.

Výrobek je zakoupen na IČ, mohu odstoupit od kupní smlouvy?

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.

Jak se počítá lhůta 14 dnů?

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Jaké dokumenty je potřeba přiložit?

V případě, že budete výrobek posílat přímo na reklamační oddělení doporučujeme přiložit také kopii nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e mailovou adresu.

Kdy mi vrátíte peníze?

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na prodejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Poškození při doručení

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

Informujte o problému dopravce

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz.

Nebo se ozvěte nám

Můžete nám zavolat:
Péče o zákazníky +420 731 203 672
Provozní doba je pondělí - pátek: 8:00 - 20:00 a sobota - neděle 9:00 - 18:00

Nebo napsat:

S vašimi osobními údaji vždy zacházíme s respektem a péčí. Odesláním souhlasíte s OOÚ a GDPR.

Časté dotazy

Mám od dopravce převzít výrobek, který má viditelně poškozený obal?

Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.

Jak mám vrátit poškozený výrobek?

Nejvhodnější způsob vrácení výrobku vám poradí naše zákaznická linka.

Záměna zboží

Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme. Nesprávný výrobek můžete vrátit, peníze vám samozřejmě vrátíme.

Vrácení zboží poštou

Zboží můžete vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF, xxx kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  3. Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:

    J.J.H. World s.r.o. - Reklamační oddělení
    Ulice XXX
    XXX XX Město

    Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

Zákaznická linka

Doručili jsme vám nesprávný výrobek. Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku a domluvíme se na dalším postupu:
Péče o zákazníky +420 731 203 672
Provozní doba je pondělí - pátek: 8:00 - 20:00 a sobota - neděle 9:00 - 18:00

Chci zjistit stav své reklamace

Napište nám a my se s Vámi spojíme s informacemi o aktuálním stavu Vaší reklamace

Chci vědět

S vašimi osobními údaji vždy zacházíme s respektem a péčí. Odesláním souhlasíte s OOÚ a GDPR.